Thursday, March 21, 2013

Heart, Chiz relationship remains strong despite controversies


Senator Francis "Chiz" Escudero admitted he was hurt by accusations thrown against him by girlfriend Heart Evangelista's parents, but believes they will be able to overcome the controversies as their relationship remains strong.

"Maayos at matatag ang samahan at ugnayan namin ni Heart at tinuturing ko lamang ito bilang isang hamon at pagsubok sa relasyon namin kung saan, buo ang pag-asa ko na, ito ay malalampasan namin," he said in a statement, as posted in ABS-CBN News site.

On Tuesday, Heart's parents Cecile and Ray Ongpauco expressed disapproval of their daughter's relationship with the senator, whom they called "arrogant" and "alcoholic." They appealed to their daughter to end their relationship.

"Pilit ko iniintindi ang parents ni Heart, parent din ako pero hindi ako naninira sa ngalan ng anak ko. Kahit gaano karami pera nila, hindi lisensya para yurakan ang pagkatao ko," Chiz said. "Nadadamay ang mga anak ko pati nanay ko, lumalabas na parang hindi ako pinalaki ng maayos."

He also appealed to public not to interfere with issues involving Heart and her parents.

Heart meanwhile took to Twitter to protest her parents' call, expressing her love for the senator.

"Today, tomorrow and the next will bring me heartaches... why try to take away my happiness," she tweeted.

[Photo: Heart Evangelista Instagram]







Facebook Comments

blog comments powered by Disqus