Monday, August 4, 2014

Cheating girlfriend Iya Mendoza sends seaman ex-BF petting photos with new guy, sends netizens abuzz


A girl named Iya Mendoza became a trending topic in social networking sites Facebook and Twitter after she allegedly sent to his seaman ex-boyfriend cuddling photos with her new boyfriend.

It started when Jefferson Manayao, the overseas Filipino worker (OFW) seafarer, posted on Facebook cheating photos of his ex-girlfriend Iya Mendoza with another guy.

The post, dated July 31, has already been shared more than 19,000 times.

Manayao said the photos were sent while he was abroad.

"kung pano ko pingsigawan s mundo pgmamahal ko sau nuon, ganun ko din ipagsisigawan kahayupang ginawa mo sken, hayup ka iya mendoza..kapal ng mukha mo pra isend mo sken mga pictures nyo ng hayup mong lalaki habang nsa barko ako," it said.

Manayao also said he owns the car where some of the cheating girl's photos were taken.

"walang kasing kapal ang mukha mo pra isakay p lalaki mo s kotse ko at ipadrive mo pa," he said in his status update.

Mendoza's relatives allegedly defended her by saying the photos do not serve as a "strong evidence."

"sasabihin pa ng tito mo at ng pinsan mo n d matibay n evidence yang mga pics n yan..kapal ng mga mukha nyo!!! hindi p kau nhulog s bangin habang dala nyo kotse ko mga imoral!" Manayao was quoted.

Comments from the said post poured in from Manayao's friends, expressing their support and concern.

One of the comments read, "Pare mas maganda narin siguro na nangyari agad yan, may mga sitwasyon talaga na bibiglain ka pero may maganda pang susunod na mangyayari sayo at sobra sobra pa sa inaasahan at pinagdadasal mo. Cheers."

Another one said, "Dont worry ang karma digital na,sobrang bilis."

"Ok lang yan no... may plano si Lord. Sigurado ako ang ibibigay nya ay yung BEST para sayo kita mo gumawa sya ng paraan agad para malaman mo yung katotohanan. Si Lord na bahala magparusa sa kanila," another comment read.







Facebook Comments

blog comments powered by Disqus